Süldő webes koromban, amikor még ügynökségek ernyője alatt dolgoztam, gyakran szembesültem azzal, hogy az ügyfélnek halvány lila gőze sincs, mit tegyen a weblapjára.
Kéri a design tervet, de a weboldalhoz nincs kész a tartalmából szó szerint semmi. Amikor rákérdeztem: hé haver, mi a helyzet a tartalommal, az volt az ügynökség válasza, hogy jaaa... na az méééég nincs.
Értem én, de akkor mit rakjunk a weboldalra?
Próbáltam edukálni a megrendelőt, hogy a tartalom a király, meg ez így nem lesz jó, az ügynökség döntött és jött az ukáz: Sanyi, csináljuk meg Lorem Ipsummal!
Akkoriban még megcsináltam. Hogy is van a mondás? „Fiatal voltam és kellett a pénz...” Na persze ez nem ilyen egyszerű. Ha ilyen egyszerű lenne, nem lennék itt és nem írnám most ezt a posztot ilyen bőszen. Ekkor döntöttem el, hogy majd ha saját ügyfeleim lesznek, őket bizony edukálni fogom, mert egészen addig, amíg nem tudjuk, mit mondjunk a weboldalon, felesleges weboldalban gondolkodnunk... és így is lett. Örülök, hogy így döntöttem.
Ha weblapot akarsz, tudd mit akarsz mondani!
Örömmel jelentem be, hogy nemrég megjelent a könyvem, ami pont erről szól. A címe: Mit tegyünk a weblapra?
A könyv egy átfogó és inspiráló útmutató, amely a modern üzleti világ kulcsfontosságú elemére, a márkaépítésre fókuszál.
Ez nem csak egy unalmas szakmai kézikönyv, hanem egy hasznos útmutató azoknak a vállalkozóknak, akik ki akarnak törni középszerűségből. Ha eleged van abból, hogy nem veszik észre a vállalkozásodat, és készen állsz arra, hogy végre berobbantsd a piacot, akkor ez a könyv neked szól!
Nem csak a logóról vagy a szlogenekről lesz szó, hanem arról, hogy hogyan építs olyan márkát, amelyet a vásárlók nem tudnak figyelmen kívül hagyni.
A könyvet lapozva - és persze értelmezve - megtudod, hogyan érheted el, hogy a márkád ne csak jól nézzen ki, de ténylegesen rezonáljon a célközönségeddel.
A könyv tele van olyan gyakorlati tippekkel, amelyek segítenek abban, hogy a vállalkozásod ne csak “éppen” fennmaradjon, hanem kiemelkedjen a tömegből és hűséges ügyfeleket vonzzon.
És nem, itt nem csak a nagy vállalatokról van szó! Akár most indítod az első vállalkozásod, akár már évek óta küzdesz a figyelemért, a Mit tegyünk a weblapra? olyan stratégiákat kínál, amelyek segítenek abban, hogy végre igazán megkülönböztethesd magad a piacon.
Szóval ha készen állsz arra, hogy megváltoztasd a játékot, és olyan márkát építs, amiről mindenki beszél, akkor ez a könyv kötelező olvasmány!